white-s

فروش به صورت فاکتور رسمی

فروش به صورت فاکتور رسمی

فروش و معرفی اتصالات دنده‌ ای استیل

خرید اتصالات دنده‌ای استیل

خرید اتصالات دنده‌ای استیل امروزه توسط صنایع مختلفی انجام می‌گیرد و در نتیجه افزایش دقت در این زمینه موجب می‌گردد تا شما بتوانید بهترین اتصالات را برای کار مورد نظر خود نظیر اتصال انواع لوله‌ها یا سایر تجهیزات به کار ببرید. در این مقاله به طور کامل به معرفی این محصول و کاربرد‌های بسیار منحصر بفرد آن خواهیم پرداخت که برای خرید اتصالات دنده‌ای استیل کاملا باکیفیت و تولید شده از بهترین جنس استیل ضدزنگ شما عزیزان می‌توانید تا پایان این مقاله از سایت تجارت استیل واحدی همراه ما بمانید.

خرید اتصالات دنده‌ای استیل

معرفی اتصالات دنده‌ای استیل

اتصالات دنده‌ای استیل در واقع یکی از اتصالات پر‌طرفدار در امر لوله‌کشی محسوب می‌شوند که به عنوان زیرمجموعه‌ای از اتصالات رزوه‌ای می‌باشند که برای اتصال انواع لوله و سایر تجهیزات از آن‌ها،  تغییر مسیر جریان، تقسیم جریان و تغییر و هدایت مسیر کمک گرفته می‌شود.

سایت تجارت استیل واحدی

یکی از شرکت‌های تجاری با سابقه کاری بالای ده سال در زمینه تولید، فروش و تامین انواع تجهیزات صنعتی صنایع مختلف مانند امر خرید اتصالات دنده‌ای استیل در انواع مختلف،  خرید انواع لوله استیل،  خرید شیر‌ گازی استیل ، اتصالات استیل، انواع الکترود و فلنچ استیل تجارت استیل واحدی یا همان ابنیه فیدار ورنا است که برای مشاهده تمامی محصولات می توانید به صفحه فروشگاه مراجعه نمایید .

خرید اتصالات دنده‌ای استیل

انواع اتصالات دنده‌ای کدامند؟

به طور کلی این اتصالات در دو دسته زیر تقسیم می‌گردند:

اتصالات دنده‌ای فشار قوی:

این نوع از اتصالات برای اتصال انواع لوله‌هایی با حجم و تحمل بالا استفاده می‌شود که به دلیل عدم نیاز به جوشکاری و نصب آسان بسیار اقتصادی هستند و نسبت به نوع  ساکت ولد هیچ‌گونه درز و جوشی ندارند. خرید اتصالات دنده‌ای استیل از نوع فشار قوی به جهت تحمل فشار بالا و ضخامت زیادتر بسیار افزایش پیدا کرده است که از انواع فشار‌های پر‌طرفدار آن می‌توان به ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۶۰۰۰ و ۹۰۰۰پوند بر اینچ مربع تقسیم شده است.

جالب است بدانید که از این نوع از اتصالات بیشتر در تاسیسات ساختمانی برای اتصال انواع شیرآلات یا لوله‌های فلزی به صورت رزوه‌ای کمک گرفته می‌شود که بهتر است برای استفاده ایمن‌تر از اتصالات متناظر با آن‌ها کمک گرفته شود.

شما در حال مطالعه مقاله خرید اتصالات دنده‌ای استیل سایت تجارت استیل واحدی هستید.

خرید اتصالات دنده‌ای استیل

اتصالات دنده‌ای فشار کم یا کم فشار:

در مقابل اتصالات دنده‌ای کم فشار در امور غیر بحرانی و با حساسیت پایین‌تر مانند لوله‌کشی آب منازل، سیستم‌های خنک‌کننده، اطفا حریق و غیره کمک گرفته می‌شوند که نصب آن‌ها به تجربه خاصی نیاز ندارد و اغلب در درجه‌های پایین و حرارت کم مصرف می‌گردند و از بازدهی نسبتا مناسب و بالا برخوردارند که به کلاس psi 150 شهرت دارند و به هیچ عنوان در عملیات جوشکاری کاربرد ندارند.

برای خرید اتصالات دنده‌ای استیل دلخواه خود می‌توانید به دسته اتصالات استیل در صفحه فروشگاه مراجعه نمایید و متناسب با نیاز و مشخصات محصول خرید خود را به صورت دقیق انجام دهید.

خرید اتصالات دنده‌ای استیل

از این اتصالات برای چه کاربرد‌هایی کمک گرفته می‌شود؟

کاربرد‌های اتصالات دنده‌ای استیل بسیار زیاد و متنوع هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به عبو، تغییر جهت، کاهش سایز در سیالات مختلفی مانند گاز و هم‌چنین ایجاد انشعاب و تبدیل قطر اشاره نمود. برای خرید اتصالات دنده‌ای استیل به سایت تجارت استیل واحدی مراجعه فرمایید.

معرفی انواع اتصالات دنده‌ای فشار قوی

بوشن فشار قوی دنده‌ای:

 همه لوله‌های مناسب اتصالات رزوه‌ای به صورت مادگی هستند و از بیرون دنده شده‌اند که بایستی برای  ادامه خطر لوله کشی مناسب و یا اتصال دو لوله به هم از بوشن قوی کمک گرفت.

خرید اتصالات دنده‌ای استیل

مغزی فشار قوی دنده‌ای:

برای اتصال برای مثال دو شیر فلکه که از داخل دنده شده‌اند و یا تغییر مادگی به نری سه راهی یا زانو بایستی خرید اتصالات دنده‌ای استیل فشار قوی از این نوع را در اولویت کار خود قرار داد.

زانویی فشار قوی دنده‌ای:

به دلیل عدم برش زانو‌های مختلف ۴۵ یا ۹۰ درجه از زانویی فشار قوی برای تغییر جهت اتصالات فشار قوی کمک گرفته می‌شود.

تبدیل فشار قوی دنده‌ای:

 تغییر سایز خط لوله‌ها به کمک این محصول انجام می‌گیرد که برای اتصال تبدیل‌ها از یک طرف داخل و از طرف دیگر به بیرون دنده کشیده می‌شوند.

چهار راه فشار قوی:

این محصول در واقع یک نوع اتصال چهار‌راهه دارای سه خروجی و یک ورودی  با کاربرد‌های فراوان در لوله‌کشی است که برای خرید اتصالات دنده‌ای استیل می‌توانید از مجموعه ما کمک بگیرید.

خرید اتصالات دنده‌ای استیل

مهره ماسوره فشار قوی دنده‌ای:

با اتمام اجرای کامل عملیات تاسیسات و بستن تمامی اتصالات در صورت نیاز به تعمیر از این خط کمک گرفته می‌شود درپوش فشار قوی دنده‌ای: برای مسدود و یا کور کردن مسیر لوله‌کشی بایستی خرید اتصالات دنده‌ای استیل از این نوع را انجام داد که از طریق سایت تجارت استیل واحدی می‌توانید برای انجام این کار کمک بگیرید و بهترین محصولات را با نازلترین قیمت به صورت آنلاین تهیه فرمایید.

مزایا و معایب اتصالات دنده‌ای استیل

حتما در ذهن شما عزیزان هم این سوال پیش آمده است که محصولات نامبرده دارای چه مزایا و معایبی هستند که به همین خاطر بایستی به موارد زیر اشاره نماییم:

مقاومت بسیار زیاد در برابر خوردگی یا تغییر دما بالا از جمله اصلی‌ترین مزایای این محصولات است که در کنار آن می‌توان به موارد دیگری همچون مقاومت نسبت به تمام انواع مواد اسیدی و خورنده، اتصال آسان بدون نیاز به جوشکاری و کمک از رزوه، کاربرد‌های متنوع در امور گوناگون مانند تغییر جهت، مسدودی لوله‌ها و تغییر مسیر و هم‌چنین طول عمر بسیار بالا اشاره نمود. با ما در مقاله خرید اتصالات دنده‌ای استیل همراه بمانید.

عدم پرداخت هزینه اضافه برای جوشکاری را نیز نباید اصلا از خاطر برد. در کنار تمامی مزایای ذکر شده در امر خرید اتصالات دنده‌ای استیل این محصولات با تغییر دما دچار اختلاف انبساطی و لرزش در زمان تغییر فشار می‌گردند و از طرفی در محیط‌های فاقد پوشش به سرعت دچار فرسودگی و نشتی می‌گردند.

قیمت اتصالات دنده‌ای استیل

قیمت این نوع اتصالات بسته به قوی یا کم فشار بودن نوع آن‌ها، درجه کلاس محصول، اندازه، ابعاد و معیار‌های دیگری همچون نام برند، میزان عرضه و تقاضا، قیمت تولیدی و سایر فاکتور‌ها با یکدیگر فرق دارد و از طرفی افزایش نرخ ارز موجب تغییر دائمی این قیمت می‌گردد که شما عزیزان می‌توانید برای خرید اتصالات دنده‌ای استیل و اطلاع از قیمت روز این محصولات به سایت تجارت استیل واحدی مراجعه فرمایید و از طریق راه‌های ارتباطی مجموعه با کارشناسان منتخب ما در تماس باشید تا این عزیزان شما را با قیمت روز محصول آشنا سازند. امیدواریم این مقاله به شما در امر خرید اتصالات دنده‌ای استیل کمک کرده باشد و بتوانید به کمک سایت ما کلیه نیاز‌های خود را برطرف سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
×