white-s

فروش به صورت فاکتور رسمی

فروش به صورت فاکتور رسمی

اتصالات استیل صنایع غذایی

اتصالات استیل صنایع غذایی

یکی از آیتم‌های اصلی، بسیار مهم و کاملا حساس و قابل توجه در صنایع غذایی؛ خرید و استفاده از اتصالات استیل صنایع غذایی مناسب و با کیفیت بالای تولید این نوع از محصولات می‌باشد. به همین خاطر در ادامه این مقاله از سایت تجارت استیل واحدی تصمیم گرفتیم تا شما عزیزان را با انواع اتصالات استیل صنایع غذایی، مزایا و کاربرد هر یک و مکان معتبری جهت خرید آن‌ها آشنا سازیم. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات در این زمینه به خصوص همراه ما بمانید.

اتصالات استیل صنایع غذایی چه نوع محصولاتی هستند؟

این نوع از اتصالات استنلس جزو اتصالات مهم و قابل حساس برای استفاده در صنایع غذایی و لوله کشی صنعتی و خط تولید‌های مختلف انواع کارخانه‌های تولید رب و سایر  مواد غذایی  و بهداشتی مختلف محسوب می‌گردند. این محصولات از تنوع بسیار بالایی برخوردارند که انتخاب نوع مناسب و پر کاربرد آن‌ها برای صنایع مختلف متفاوت است. به عبارت دیگر هرگز نمی‌توان جایگزین دیگری برای انواع اتصالات استیل صنایع غذایی پیدا کرد؛ زیرا از لحاظ کاربرد، کیفیت و غیره با دیگر اتصالات تفاوت دارند.

اتصالات استیل صنایع غذایی

معرفی سایت تجارت استیل واحدی

شرکت تجاری استیل واحدی با بیش از ده سال سابقه و اقدام به واردات موفقیت آمیز انواع شیر‌آلات گازی در سال ۱۴۰۲  و هم‌چنین  تامین و فروش انواع تجهیزات صنعتی به یک مجموعه عالی و پرطرفدار شناخته شده تبدیل شده است. بنابراین؛ شما عزیزان در صورتی که تمایل به خرید انواع لوله استیل ، خرید شیر گازی استیل ، انواع شیرآلات ، اتصالات استیل صنایع غذایی و سایر اتصالات، انواع الکترود، فلنچ استیل و دیگر محصولات را دارید کافیست با خیال راحت خرید محصولات دلخواه خود را از این مجموعه انجام دهید.

از انواع اتصالات نامبرده در چه صنایعی کمک گرفته می‌شود؟

جالب است بدانید که از اتصالات استیل صنایع غذایی بیشتر در صنایع گوناگوهی همچون تولیدات انواع محصولات لبنی همچون شیر، ماست، پنیر، خامه و غیره کمک گرفته می‌شود. هم‌چنین این نوع از محصولات که نوع با کیفیت آن‌ها را می‌توان از سایت تجارت استیل واحدی خریداری نمود؛ در صنایع دیگری همچون آب و فاضلاب، صنایع دارویی، صنایع بهداشتی و انواع صنایع اسیدی و آب و فاضلاب به دلیل تاثیر بر روی سلامت انسان‌ها کمک گرفته می‌شوند.

اتصالات استیل صنایع غذایی

جهت خرید بهترین نوع از انواع اتصالات استیل صنایع غذایی کافیست همین حالا به سایت تجارت استیل واحدی مراجعه و متناسب با نیاز خود این محصول را ضمن دریافت مشاوره از کارشناسان مجموعه ما به صورت آنلاین خریداری فرمایید.

انواع سایزبندی مختلف اتصالات صنایع غذایی کدام سایزها هستند؟

انواع اتصالات استیل صنایع غذایی در سایزبندی‌های مختلفی تولید می‌گردند که می‌توان به سایزهای ۱۶ تا ۱۰۲ برای کاربردهای مختلف با گریدهای ۳۰۴ و ۳۱۶ اشاره نمود.

اتصالات استیل صنایع غذایی

چرا برای اتصالات از گرید ۳۰۴ و ۳۱۶ کمک گرفته می‌شوند؟

تمامی صنایعی که در بالا بدان‌ها اشاره نمودیم؛ رابطه مستقیمی با سلامت انسان‌ها دارند که در گریدهای نامبرده به دلیل داشتن کروم و مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی سلامت انسان‌ها به طور کامل حفظ می‌شود. به همین دلیل، در تولید انواع اتصالات استیل صنایع غذایی از دو گرید نامبرده یعنی ۳۰۴ و ۳۱۶ به وفور کمک گرفته می‌شود.

همین حالا برای مشاوه و خرید انواع اتصالات  استیل صنایع غذایی و سایر محصولات و اتصالات، انواع الکترود، فلنچ استیل، لوله استیل و… به سایت تجارت استیل واحدی مراجعه فرمایید.

چرا بایستی در صنایع غذایی از  اتصالات استیل کمک گرفته شود؟

حتما برای شما هم این سوال به وجود آمده است که در صنایع مختلف خوراکی، بهداشتی، آشامیدنی از انواع اتصالات استیل برای چه و اصلا به چه دلایلی کمک گرفته می‌شود؟

در پاسخ بایستی شما عزیزان را با موارد زیر آشنا سازیم. محیط‌های مختلف برای بسته‌بندی انواع محصولات غذایی و خوراکی و یا نقل و انتقال آن‌ها غالبا آلوده به باکتری‌ها و ویروس‌های مختلفی می‌باشند.

در دمای بالا این باکتری‌ها خطر ایجاد می‌کنند؛ زیرا با مواد مرطوب و اسیدی ترکیب شده و موجبات آلودگی محیط را فراهم می‌سازند. به همین خاطر یکی از کاربردهای خاص انواع اتصالات استیل صنایع غذایی کمک به جلوگیری از رشد باکتری‌ها در این محیط می‌باشد‌.

اتصالات استیل صنایع غذایی

به عبارت دیگر متریال به کار رفته دراین اتصالات از انواعی تهیه شده اند که به راحتی می‌توان نسبت به ضد عفونی و استریل نمودن آن‌ها بدون نگرانی از جهت خرابی و زنگ زدگی اقدام نمود. در نتیجه؛ با استفاده از انواع اتصالات استیل صنایع غذایی باکتری‌ها به طور کامل از فرآیند تولید و بسته‌بندی حذف می‌گردد و محصولات استریل، بهداشتی و پاستوریزه‌تری تولید می‌گردند.

از طرفی غالبا در اتصالات نامناسب این مسئله بسیار دیده می‌شود که دمای بالا موجب خوردگی اتصالات می‌شود‌. بنابراین؛ اتصالات استیل صنایع غذایی را از نوع کروم می‌سازند تا در شرایط دمایی بسیار بالا دچار عدم رطوبت، عدم متخلخل شدن سطح گردند و عمر بالاتری داشته باشند.

مزایای استفاده از اتصالات استیل در صنایع مختلف همچون صنایع غذایی چیست؟

از مزایای انواع اتصالات استیل صنایع غذایی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

داشتن طول عمر بسیار بالا به دلیل تولید شدن از مواد باکیفیت از اولین ویژگی‌های این نوع از اتصالات مورد استفاده در صنایع غذایی، بهداشتی هستند. از جمله دیگر مزایای این محصولات بایستی به دوام بالا،  قابلیت بازیافت و در نتیجه عدم ورود آسیب‌های جبران ناپذیر به محیط زیست، عدم نگرانی از جهت شکستن و یا ترک خوردگی اشاره نمود.

 انتخاب عالی برای جا‌به‌جایی انواع مواد اسیدی و تند و یا مواد قوی رنگ‌دار از دیگر ویژگی‌های این نوع از اتصالات محسوب می‌گردند. حفظ شرایط و ویژگی‌ها بدون تغییر در شرایط برودتی و هم‌چنین بی اثر بودن نسبت به مواد اسیدی و قلیایی، مقاوت نسبت به سرما و گرما،  داخل پولیش بودن از دیگر ویژگی‌های این محصول محسوب می‌گردد. همین حالا جهت خرید اتصالات استیل صنایع غذایی به سایت تجارت استیل واحدی مراجعه فرمایید.

اتصالات استیل صنایع غذایی

برخی از انواع انصالات استیل صنایع غذایی

از جمله انواع این اتصالات می‌توان به مواردی همچون شیر سوزنی صنایع غذایی، شیر صافی صنایع غذایی،  زانو دنده‌ای صنایع غذایی،  سه راهی تبدیل استیل صنایع غذایی، واشر و مهره ماسوره مخصوص صنایع غذایی استیل اشاره نمود. هم‌چنین موارد دیگری از اتصالات استیل صنایع غذایی فلنچ گلودار صنایع غذایی، شیر پروانه‌ای صنایع غذایی، بوشن صنایع غذایی،  فلنچ تخت صنایع غذایی، فلنچ جلودار صنایع غذایی و سایر محصولات می‌باشند.

چرا سایت تجارت استیل واحدی را انتخاب کنیم؟

کبفیت بالا، قیمت عالی، تنوع بی شمار، عملکرد عالی، مقاومت بالا و خرید اینترنتی آسان را بایستی از مزایای بی‌شمار انواع اتصالات استیل صنایع غذایی موجود در سایت تجارت استیل واحدی دانست. همین حالا جهت خرید این محصولات از تجارت استیل واحدی اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
×